Stel dat we in het onderwijs wat grenzen loslaten: de grenzen tussen vakken, de grens tussen primair en voortgezet onderwijs, en de grens tussen school en omgeving. Wat zou dat kunnen opleveren? Hoe verbind je primair en voortgezet onderwijs? Hoe maak je theater en hoe maak je onderwijs dat goed aansluit bij de belevingswereld van kinderen en jongeren? Wat past bij welke leeftijd? Hoe sluit jij daar als leraar op aan?

De vraag aan jou:

Wat heb je/is er nodig voor onderwijs vol duurzaam kunst-, cultuur-, en taalplezier? Welke vonk is er nodig?

Voor het symposium 2018x van Keunstwurk hebben wij een inspiratiesessie verzorgd.

Andere berichten

Blogs

Tienertoer sessie 2

STEL JE BENT Leraar PO/VO Projectleider of werkgroeplid Bestuurder of schooldirecteur Leerling of ouder/verzorger Beleidsmedewerker Wethouder of gemeenteambtenaar EN JE WILT EEN 10-14 INITIATIEF STARTEN,

Lees verder »
Blogs

Tienertoer sessie 1

STEL JE BENT   Leraar PO/VO Projectleider of werkgroeplid Bestuurder of schooldirecteur Leerling of ouder/verzorger Beleidsmedewerker Wethouder of gemeenteambtenaar EN JE WILT EEN 10-14 INITIATIEF

Lees verder »